Thursday, October 20, 2011

Sarah has gone to Miriiiiiii...

makan oren mcm makan nasi lol



Ini kawan baik saya
nama dia sarah
saya kenal dia sejak di universiti
Sarah berkawan dgn Azila
Fatihah berkawan dgn Azila juga
kemudian fatihah berkawan dgn sarah
hehe



Saya tak tau dia igt ke tak
tapi kali pertama saya kenal dia sewaktu dia tumpangkan saya ke bustand
sbb hari nak hujan
kebetulan azila mmg dlm kereta dia
sy nmpk azila
ketuk tingkap kereta panggil azila
dan berharap ada org berhati mulia akan tumpangkan sy
hehe
sebenarnya dlm hati bermohon boleh minta bantuan kawan Cik azila untuk tumpangkan
sbb hari nak hujan?
Mujur Pn eh belum Pn. lagi, Cik sarah baik hati
dia pun tumpangkan kami bersama-sama
Sejak dari hari tu, sy kenal dia.


dan sy berkawan dgnnya sampai sekarang.





Kpd: Pn Sarah
Semoga kehidupan baru kini lebih bermakna!!! hehe
ringkas, padat dan ikhlas
dari: Pn Fatihah


2 comments:

Sarah said...

hahahaha! that was so long ago, i can't believe you remember. *sob*

Unknown said...

haha org yg menerima la yg mmg harus lebih mengingati... thanks for the lift! hahha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...